اس ام اس طنز و جالب شهريور 91
یکی ازسخت ترین کارا تو ایران اینه که , وقتی داری از جلوی یه خونه رد میشی که درش بازه ، تو رو نگاه نکنى!!!

با اینکه دوست ندارم سر به تنت باشه اما وقتی میگی : از صفحه ی چند تا چند حذف . . . دوست دارم پاشم وسط کلاس ماچت کنم!

به رفیقم میگم چرا روزه نمیگیری میگه سه تا داداش بزرگترام میگیرن بهم معافیت سه برادری خورد از روزه معاف شدم.

بچه خواهرم سه سال و نیم سن داره داشت غرغر میکرد بهش گفتم دایی ساکت شو بهم گفت خودت ساکت شو عوضی آشغال !!! من! خواهرم! گنده لات محلمون! نهاد حمایت از کودکان سازمان ملل!

شنگول منگول ۲۰۱۲ : منم منم مادرتون مرغ آوردم براتون (بعد از باز شدن در ) : سروان جعفری هستم ! بچه ها بریزید دیش هارو جمع کنید !

از غضنفر میپرسن بابات چطور مرد؟میگه:از پشت بام افتاد رو کولر،کولر شکست افتاد رو ایوون،ایوون خراب شد افتاد روی گلخونه ،گلخونه خراب شد،دیدیم همینجور پیش بره خونه خراب میشیم ؛ رو هوا با تفنگ زدیمش!!‬

رفتم دم مغازه یارو میگه چیزی میخواستید گفتم پ ن پ اومده بودم حالتون رو بپرسم!

بیچاره بچه های ما! میگی چرا؟چون نه میتونن تو کامپیوتر فایل مخفی کنن. نه میتونن یواشکی اس ام اس بدن . خلاصه از هر جهت حساب کنید پوستشون کنده س چون خودمون اخرشیم!

پسرک با ناراحتی پرسید: آیا مرا فراموش میکنی؟؟؟؟ دخترک با بغض پاسخ داد: چگونه فراموشت کنم در حالی که اسم تو پسورد ایمیل من است….. چشمان پسر پر از اشک شد. پسرک سریع به خانه برگشت، ایمیل دختر را دزدید و با دوست های او دوست شد!!!

دوستم میگه : هی میخوام فرار مغزا کنم …. میترسم اونور تست بگیرن بفهمن مغز نیستم دیپورتم کنن…

برای بار سوم میپرسم ……………وکیلم (آرزوی شبانه روزی دخترها)

امروز تو قطار شهری بودیم با دوستم ،موقع پیاده شدن می خواستم دکمه در رو بزنم باز شه یهو یه مردِ اومد گفت وایسا وایسا می خوام من بزنم ،بهش گفتم چه فرقی میکنه حالا؟ گفت آخه ثواب داره راه رو برایِ این همه آدم باز کنی!

مامانم گیر داده میگه سیگار میکشی میگم نمیکشم میگه باید قسم بخوری قسم خوردم بعد میگه تا راستشو نگی ولت نمیکنم!

قبلترا پسرا از پدرشون یاد میگرفتن چطور باید ریشاشونو بزنن الان از ماماناشون یاد میگیرن چطور ابرو وردارن! (به کجا داریم میریم چنان شتابان)

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








ارسال توسط Behrouz

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 65
تعداد نظرات : 68
تعداد آنلاین : 2




Google

در اين وبلاگ در كل اينترنت
ديكشنري آنلاين